Fiziksel süreçlerinizi birilikte dijitalize edelim. Kavramsaldan tamamen elektronik ortama aktarılana kadar süreçlerinizde yanınızda bir rehber olarak yer alıyoruz.
Synergy CSP, Low-Code (düşük kod) bir yaklaşımla iş süreçlerinin hızlı ve etkili bir şekilde dijitalleştirilmesini sağlayan bir platformdur. Synergy CSP yazılım geliştirme sürecini hızlandırırken kodlama bilgisine ihtiyaç duymayan kullanıcıların da iş süreçlerini tasarlamasına olanak tanır.
Hızlı Uygulama Geliştirme: Kodlama ihtiyacını minimize ederek iş süreçlerinin hızla dijitalleştirilmesini sağlar.
Kullanıcı Dostu Arayüzler: Kodlama bilgisi olmayan kullanıcılar için kolay ve sezgisel bir arayüz sunar.
Esneklik ve Özelleştirme: İşletmelerin ihtiyaçlarına uygun olarak iş süreçlerini özelleştirmeyi ve adapte etmeyi sağlar.
İşbirliği ve İletişim: Ekip üyelerinin birlikte çalışmasını ve proje geliştirmesini kolaylaştırır.
Entegrasyon Yetenekleri: Farklı sistemler arasında entegrasyon yaparak veri akışını ve iletişimi sağlar.
Android ve iOS cihazlarınızdan her yerden erişim sağlayarak ücretsiz şekilde süreç başlatın, onaylayın, görevler atayın
Doküman Yönetimi
Çeşitli dosya formatlarını (DOC, XLS, PPT, vs.) destekleyen gelişmiş görüntüleyici ve Office 365 entegrasyonu ile dokümanların düzenlenmesini sağlayın. Dokümanlarınızın yetkilendirin, versiyon oluşturun paylaşın ve imha edin.
Gelişmiş entegrasyon
Yerli ve yabanci tüm ERP uygulamaları ile entegre olun. Süreçlerinizi , organizasyon yapınızı , maillerinizi ve ana verilerinizi entegre ederek süreçlerinizde kullanın.
Kolay geliştirme (Low- Code)
Sürükle bırak ile formlarınızı ve akışlarınızı tasarlayın. Zengin geliştirme altyapısıyla ihtiyaç halinde farklı katmanlarda kod desteği ile çözümlerinizi daha etkili hale getirin.
Dijital dönüşümünüzde yanınızdayız
Fiziksel süreçlerinizi birilikte dijitalize edelim. Kavramsaldan tamamen elektronik ortama aktarılana kadar süreçlerinizde yanınızda bir rehber olarak yer alıyoruz.
Bir iş akışı başlatın, onaylayın, bitirin, bu akışı ölçün ve görsel olarak raporlayın. Sürece bir doküman ekleyin veya süreç içerisinde bir doküman oluşturun. Oluşan verileriniz içerisinde arama yapın. Belgelerinizin yaşam döngüsünü yönetin. Uçtan uca süreçlerinizi yöneten en yeni teknojiler ile donatılmış uygulamamız ile Dijital Dönüşümde rakiplerinizden bir adım öne geçin.
Yapay Zeka Desteği: Sistem içerisinde geliştirilen uygulamalarda yapay zeka desteğini kullanın.
İşbirliğini arttırın: Departmanlarınız, ünvanlarınız, pozisyonlarınız arasında süreçleri hareket ettirin.
Verimliliği arttırın: Süreçlerinizde yaşanan darboğazları tespit edin ve süreçleri hızlandırın.
Heryerden erişim: Mobil uygulamalarımızdan, tarayıcılar üzerinden ve eklentilerimiz ile ofis uygulamalarından erişim sağlayın.
Görsel Raporlar : Oluşan süreçlerden yada farklı kaynaklardan beslenerek görsel raporlar oluşturun.
Android ve iOS cihazlarınızdan her yerden erişim sağlayarak ücretsiz şekilde süreç başlatın, onaylayın, görevler atayın
Doküman Yönetimi
Çeşitli dosya formatlarını (DOC, XLS, PPT, vs.) destekleyen gelişmiş görüntüleyici ve Office 365 entegrasyonu ile dokümanların düzenlenmesini sağlayın. Dokümanlarınızın yetkilendirin, versiyon oluşturun paylaşın ve imha edin.
Gelişmiş entegrasyon
Yerli ve yabanci tüm ERP uygulamaları ile entegre olun. Süreçlerinizi , organizasyon yapınızı , maillerinizi ve ana verilerinizi entegre ederek süreçlerinizde kullanın.
Kolay geliştirme (Low- Code)
Sürükle bırak ile formlarınızı ve akışlarınızı tasarlayın. Zengin geliştirme altyapısıyla ihtiyaç halinde farklı katmanlarda kod desteği ile çözümlerinizi daha etkili hale getirin.
Yenilikçi çözümlere ulaşmak ve Dijital Dönüşümünüzü sağlamak için bize ulaşın